Jag vill inte.

Jag vill inte vara sjuk! Jag vill vara i skolan och sy, rita och bara känna mig kreativ! Men iochmed att jag inte kommer längre än till soffan från sängen så kanske det inte riktigt funkar att gå till skolan. MEN JAG VILL! 

Jag vill också kunna rida trollhästen. Men det kan jag inte eftersom jag är sjuk. Nu när han äntligen har skor och jag ska klippa honom så han fungerar som en vanlig häst igen. Nä, då blir man sjuk istället. Får bli en tjusig bild på dom två fettona när dom är ute och promenerar.



Eftersom jag är sjuk så har jag ont i huvudet, vilket innebär att jag inte kan lyssna på musik, vilket i sin tur innebär att jag inte kan lyssna på Kent. SUG. Och jag som verkligen är musik sugen. Arsel.
För övrigt. Inget nytt att tilllägga. Jo jag ska till Göteborg preliminärt på höstlovet. Har insett att jag kommer att ha lov nu förtiden! Yey.
Nu ska jag försöka få i mig mat. Lycka till säger jag eftersom jag inte ens fick i mig vatten i natt.
adjök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0