Helvete.

Att det ska vara så lite som gör att jag hamnar på botten så jävla fort. Jag vill må bra, jag vill kunna leva ett normalt liv utan att krascha för minsta lilla. VILL INTE MERA NU!

När ska jag få fungera som en normal person som har normala vågor i humöret och inte upp lika höga som babels torn och ner lika djupa som ner till underjorden som den psykstörda människa jag är. Jag är inte så jävla stark. Bara att inse. och när kan folk inse det? "charlotta är stark, hon klarar allt, henne kan man gnälla på hur jävla mycket som helst utan att hon tar skada av det." NEJ. JAg funkar inte så.

Och jag vill inte må som jag har gjort genom åren. Trodde att jag för en gångs skull mådde bra och allt var frid och fröjd. Får jag bli utredd snart så jag vet vad jag är för något? Får jag fungera igen? Fast vänta! det har jag aldrig gjort. Arsel.


Jag är bara en duktig skådespelare som vet om vartenda steg jag tar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0