Det bidde ett till.

Herreminskapare. Två inlägg på två dagar. Konstigt.

Iaf. Hemma idag pga av huvudet håller på att sprängas när klockan ringer, migrän. Grattis. Fantasiskt. Krypa upp till badrummet, Citodon och ett glas vatten, krypa tillbaka, ställa klockan på 08.00 så jag ska ringa skolan och sjukanmäla mig. Vaknar sedan vid 10 och den där djävulen som satt och bankade på min hjärna med en slägga var borta. Capish, gone, försvunnen. Skönt att det släppte. Nu är jag bara Citodon skakig. 

Idag landar Carlan-babe i sverige. ÄNTLIGEN! Har saknat henne som en gnu. Tripp till sthlm nästa helg kanske. Om inte annat kanske hon dyker upp på marknaden och vi har qualitytime som aldrig. 

"Möhippa" för mamma igår. Samling på torget; mamma är sen; det kommer några motorcyklister åkande; Christina säger där kommer Eivor's skjuts; Christina och jag springer fram och sen är resten historia, blir iaf en tur runt rättvik för hennes del på en motorcykel med en helt främmande karl. Perfekt.
Sen till Bäsna trädgård. Ljuskväll. Mysigt, filosoferande i massor. Ganska skön dag faktiskt. 

Lunchning med Karin, trevligt! Massa bullshit som vanligt. Som det ska vara.
Nu ska jag försöka ta mig i kragen och försöka få bort citodon skaket med kaffe, lite städning och Fleet Foxes.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0