yääeh!

Känner mig liksom på g idag. Det spritter i kroppen och jag vill verkligen rita och måla. Det tycker jag om!




Sen blir det en uteritt på fetponny ev med Jossan och Karin, hela stall masesgården med andra ord. Det skulle var lite najs sådär. Mysigt väder och inspirerad av hubertusjakter. Det skulle vara ganska trevligt!

Känner mig på g inför flytten! Börjar tänka igenom allt jag ska ha med mig, vilket kommer bli en hel del om jag känner mig själv rätt! Typ, överkast, bra att ha; espressokannan, hur ska jag annars överleva helgerna och när ajg måste vara kreativ; soptunnan; dator; fotölj, ja eller nej; skrivare osv osv.
Men hur ska jag göra med mina kläder egentligen? I och med att jag ska bo hemma på helgerna och så. Ska jag bara ha med mig luffarkläder till r-åsen eller "fin" kläder också?
Herregud vilka problem jag har!

Nu fick jag svar från Jossan, blir en långtur! MYS!

Ska dra mig till r-åsen nu!

ADJÖK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0