uppvaken från de döda.

Har nu vaknat från min femtontimmars sömn efter ett ännu längre vaknare tillstånd, hela 37 timmar kom jag upp i.
Det intressanta med min långa sömn är att jag har sovit på min soffa. Min soffa är en liten tvåsitssoffa som inte har mjuka fluffiga kanter utan har stenhårda kanter typ kökssoffa, så man kan inte dirket slänga upp benen på kanten och på så vis sova med utsträcka ben. Allstå har jag legat ihopkurad som en korv och sovit asbra!

Så min lilla 37 timmars vakenhet var en liten upplevelse. Kom tillbaka till skolan efter en hem, hälsa på bästa Mims, packa och åka buss. Satte mig och sydde. Och klar blev jag. Dock klockan 6 på morgonen. men sen var jag så trött att jag höll på att dö, trodde jag.
Så saagt och gjort. Jag tar ett lakan, knölar ihop det och lägger mig och sover på mattan i hallen. Tjugo minuter senare så vaknar jag av att städerskan kommer in och ska istäda. Jag studsar upp helt yrvaken och groggy, det känns typ som om jag har feber i hela kroppen kombinerat med en fruktansvärd felslagen fylla. Ungefär vid lunch så vet hela skolan om att jag sov på mattan i gula villan.

Så nu är jag liksom bakis av min sovning/vakenhet. Och ska upp till tjockishästen! intressant.

Ska käka frukost.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0