two fat ladies.

Happ, ytterligare en dag till ända. Första skoldagen efter lovet. Skönt att bli tillbaka sparkad i verkligheten lite kvickt sådär. Fick klart en tryckrapport. Kakpoäng till mig och cecilia!

Två minuter efter rapporten ringer vårdcentralen och säger att jag har en tid klockan 13.30 hos en läkare. EN LÄKARE! kors i taket! Jag fick en tid på första försöket! YEY! Pratar med henne, perfekt blodtryck; har tydligen hög puls, intressant; hon säger att vi ska ta en massa prover. GUD VAD KUL. Det har jag ju aldrig gjort förut... Anyway skönt att hon trodde mig som vissa läkare inte gör. Hoppas faktiskt att proverna visar något, skitsamma om det bara är låga järnvärden eller något sådant skräp. Hoppas bara för guds skull att det inte är sköldkörteln... Det skulle inte vara så kul. Men men, skitsamma.

Skön fika med Cawring i två timmar och prat om ingenting och allting. Skönt.

Skönt att vara tillbaka i skolan och vardagen igen, synd bara att min trötthet är extrem och vidrig. Skulle gärna vilja kunna sitta uppe i några timmar till, men det går inte. Ögonen kollapsar typ snart, har redan gäspat en halvtimme.

ska nog knoppa faktiskt nu.
G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0