kastar stenar i mitt glas hus.

Lyssnar på kent. Varenda rad och ton och riff gör så där härligt ont. Känslor sprudlar genom varenda por i hela kroppen och jag är lycklig. Kan inte sätta fingret på vad som gör att glädjen är på topp. Det är nog en misstänkt kombination av chic-lit romaner, en vacker häst och musiken. Saknaden efter någon är ganska stor. Skulle vilja att det blev som i dessa uppblåsta romaner. Men det kommer inte att ske inom en bra tidsperiod. Bra för mig.

En dag som denna gör att jag vill dansa hela storgatan fram och kasta rosblad runt mig. Vill göra världen vacker. En lätt förfulad värld som blir som en dröm för alla.



Saknar den här tiden från i somras. Den var fet. Och den här kvällen speciellt. Bland dom bästa kvällarna i somras tror jag.

Kommentarer
Postat av: Elin!

Du gillar verkligen bilden va? ;)

hahaa, mysigt inlägg! Jag saknar dig min lilla lur <3

2009-11-12 @ 18:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0