ge mig en vinterdrog, ge mig allt du har.

Kissie. Herregud. Jag kan liksom inte sluta läsa hennes blogg. Hon är dum i huvudet på riktigt. Glöm och släpp henne nu.

Dagen har varit fantastisk på alla dess sätt. Skönt att komma tillbaka till skolan. Och att komma till en föreläsning med Bea Szenfeld. Det gjorde ju inte saken sämre måste jag säga! Herregud att till att kunna inspirera. Kanske att jag vågar släppa mina sista spärrar nu! Gå hela vägen till fulländning. Kan inte sätta fingret på vad exakt det var som gjorde att jag att jag blev så pass inspirerad som jag blev. Måste smälta, tänka, älta.

Workshopen var kalas. Sarah och jag ger oss in i projekt som är vi. FETT. Bokstavsbarnen leker hejvilt med markduk och tidningar. KUL! Kommer resultat så småningom!

Känner mig bara nöjd, magkänslan talar gott om allting just nu! En varm känsla i magen som känns stabil! NAJS.

Nu vet jag vad jag har och jobba mot. Det ska bli sjukt kul. Har aldrig varit så här säker någonsin tror jag.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0