det var en bra dag.

Det som skulle bli lite lagom lugnt och inga vilda grejer blev till en galen och sprakande afton. Jag är nöjd.

Är långt borta i tankarna med ett stänk av lycka och glädje. Gårdagen var en trevlig företelse. Ibland börjar man tänka och fundera på om det hade varit annorlunda, vad hade det blivit då? Skulle det fortsatt då? En fortsättning på början som fick ett snabbt men praktiskt slut. Ganska skönt på sitt sätt.
funderar på vad man ska bli, vara. Ett sjujäkla problem. Ska man satsa på sin ena dröm? Eller den andra? Och vågar jag göra min grej. Mår bra av att fundera och tänka i ett trött tillstånd. Ett skönt relaxat tillstånd. Detta år kommer bli ett funderarår. ska bli intressant vad jag kommer fram till. Ska diskutera med mims sen.

Ska nog göra något vettigt nu. Typ tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0