delirium trigger.

Sitter och lyssnar på coheed and cambria, en gammal kärlek. Progressiv metal.. Med en sångare som låter som en tjej. Helt underbart. Är arg att jag har missat dom de få gångerna de har varit i sverige, är även arg på Magnus som missade dom på hultsfred och skulle ha ringt mig under konserten, det blir väl lätt så att man bli lite fööör full på hultsfred, det hör nog till..

Försöker iaf komma vidare med mitt jäkla projekt. Själva tanterna blir bra. Det är den jäkla tuschen och akvarellen som förstör allt. Men nu börjar dom se ut som jag vill iaf. Det är min stämpel på dom, det är mina färger som leker med varandra, min attityd. Och det är förbannat skönt! Har en hel uppsjö av tanter nu iaf. Hälften ser ut som skräp och är oanvändbara, inte så kul. Kommer att få lov att jobba häcken av mig i vår sen.. Men då bor jag i det så det blir ju lättare.
Shit jag ska ju flytta snart. KUL!

Var precis och avlämnade bilen till mami som kom hem från norrland, gick och köpte mjölk. Och där på hemköp strosar jag runt och inser att handla mat är bland mest avslappnande man kan göra iaf om man heter charlotta. Gick där och klämde och kände på frukterna, kollade datum på alla filsorter, kollade upp olika kalkon och kyckling alternativ (om jag nu ska sluta med rött kött), jamen liksom kände mig avslappnad och lugn samt harmonisk. Skönt. Det tog en halvtimme att handla mjölk, keso, morötter och ett paket glass. Måste något rekord av nåt slag.
Funderar om jag ska hoppa i badet och göra mig tjusig för imorgon börjar skolan!! :D
Då kommer lilla östermalmskärringen fram igen och vill var snygg. Och henne tycker vi om!

Hade förövrigt supertrevligt med Jossan och fetknopparna till hästar, mycket kul att min lilla skrutt kan galoppera nu för tiden! :D

Mental notering tills imorgon: Ringa doktorn. Sy kläder.

Ska nog äta lite icecream med mig själv som sällskap.
Tjingelingpling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0