mycket intressant.

Jag är i harmoni. Allt känns lätt och lekfullt. Att vara uppe länge på kvällarna är inte längre något problem. Att orka saker det tar inte längre en massa tankekraft och mental peppning fär att göra något. Bara det att kunna träna vid halv sju och sen orka vara uppe till klockan halv 12. Kreativiteten flödar, när jag sätter pennan på pappret så blir det nästan som jag har tänkt mig. Och det känns fantastiskt! Jag sätter saxen i pappret/tyget och det funkar kalasbra! Det blir liksom ett plagg som sitter som det ska och är fantastiskt tjusigt.

Har haft två fantastiskt roliga första veckorna sen jag flyttade till skolan. Mycket sjuka diskussioner och ideér. Sena kvällar med mys i soffan. Knasiga upptåg. Utflippningar och djupa samtal. Sitta i gula villan och lyssna på musik och skapa "fantastiska" plagg. Väldigt käckt och mysigt. Härliga människor. Och framför allt. JAG ÄR NORMAL OCH PIGG!

Underbart. Och ny fantastisk musik har kommit i min väg. Franskt alltså.. Beautiful! Stort tack till Sarah och Gustav som vet vad jag gillar på någon vänster!

Nu ska jag nog traska och sy litte granna så där!
Adjök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0